2009. december 22., kedd

Xbox 360 játék írás

Kedves Látogató!
Ezt a bloggot azért hoztam létre, hogy remélhetőleg segítséget fog nyújtani az olyan kezdő Xbox 360 játékosoknak, akiknek sajnos nem telik gyári, sokszor több ezer forintos játékokra,de mégsem szeretnének kimaradni ebből a nagyszerű világból.
Először is. Nem vagyok se PC,se Xbox guru, de mégis próbálok mindent amit lehet itthon,a lehető legköltséghatékonyabban megoldani.
Nem csináltam még soha ilyen bloggot, de mint mindent,ezt is el kell kezdeni egyszer,mint Pl. az Xbox játék lemezek írását.
Kezdjük is itt!
Sok ember azt hiszi, játék lemezt írni hallatlanul bonyolult dolog,pedig egyáltalán nem. Sok oldal viszont olyan bonyolult beállítású programokat ajánl, hogy az egyszerű, csak játszani akaró embereknek el megy a kedvük a játéktól is, nemhogy a játék írástól. Pedig csak a megfelelő eszközökre van hozzá szükség. Az olyan megoldásokat pedig, ami mindenki számára érthető, titkolva féltik, mint a fiam a játékait.
Lássuk mi is kell!
  1. Kell egy megfelelő DVD író. A legjobb talán a Pioneer, de sajnos az a hír járja, hogy már nem gyárt írókat. Ha nem ilyenünk van, nézzünk SonyNec-et,vagy érdelődjünk az eladótól melyik az, amelyik biztonságosan írja ( Fontos : 2,4x ; 4x ) a DVD DL+R lemezeket.
  2. El is érkeztünk a lemezekhez. A legtöbben a Verbatim-ra esküdnek,szerintem indokolatlanul. Egy db Verbatim lemez neten rendelve postával együtt 310-350 FT között mozog. Nézzünk olcsóbbat? Nézzünk! Memorex ( 250FT). Nekem nem jött be,de akkor még nem ezzel ez íróval írtam. Azóta pedig nekem egy típus nagyon bevált és nem szeretek a bevált módszeren változtatni. A neve OMEGA DVD DL+R ( régebben RICOH JPN ). A lemez ára 170-180 FT,postával is csak 205-215 FT. Ez már azért barátságos. Ne zavarjon senkit az ár. Nagyon jó lemez. Én csak ezt használom és már több 100 lemezt megírtam 1-2 % hibával. Ennyi a Verbatim-nál is van. Csak nekem nem mindegy,hogy 350 FT-al frizbizek,vagy 200-al.
  3. Ha ezek megvannak,lássuk milyen programmal is írjuk A legtöbben az IMBurn nevezetű programot ajánlják. Ez egy nagyon jó program, de én nem szeretek a játék írása előtt még azzal is foglalkozni,hogy rendesen beállítsam és átnevezgessem a DVD fájlt. Ha egyáltalán van DVD fájl és nem nekünk kell csinálni egyet. Mint említettem, nem vagyok PC guru, így ha lehet ezeket a dolgokat el is kerülöm. Erre találta ki valaki,a hozzám hasonló tudással rendelkező műkedvelőknek az XBOX BACKUP CREATOR nevű kicsi progit,amit még telepíteni sem kell.
Ha ezek a hozzávalók megvannak, hozzá láthatunk,a hőn áhított játék írásához.
Csomagoljuk ki a letöltött játékot. Kapnunk kell egy DVD és egy ISO ( de minimum egy ISO ) fájlt.
A DVD fájlt nyugodtan töröljük ki, mert arra nem lesz szükség. Nem kötelező, de engem már néhányszor megszívatott, ezért én mindig törlöm.
Indítsuk el XBOX BACKUP CREATOR-t és tegyünk be egy lemezt az íróba. Válasszuk a WRITE opciót. A lemez felpörgése után kirajzolódik az írási sebesség és a start funkció. A sebességet állítsuk 2.4x-re ( 40 perc ), vagy 4x-re ( 24 perc ). Ettől nagyobbra ne állítsuk, mert az már szerintem rontja az esélyeinket a jó lemezre és nem is tudunk nyerni vele 6x írás esetén is csak 6 percet.
Kattintsunk START-ra. A megjelenő ablakban válasszuk ki a kicsomagolt játékunk ISO fájlát. Jelöljük ki és adjuk hozzá. Ablak eltünik és már csak várnunk kell a játékunkra.

Bízom benne, hogy tudtam segíteni, de a sikertelen írásokért felelőséget válalni nem tudok.


71 megjegyzés:

Szabolcs írta...

Nagyon köszi, sokat segítettél. Xbox játékot már másoltam, de írni még soha. Működi ez a sima Xboxxal is?

Sebők Csaba írta...

Igazán nincs mit köszönni,örülök,hogy segíthettem!
Azt viszont nem tudom, működik-e síma Xbox-al, még nem próbáltam. De egy elfogadható lemez kb.70 FT. Egy próbát megér:-).

prvi írta...

Szia,sziasztok!Az xbox backup creator valóban szépen dolgozik viszont ezzel az omega lemezzel befaragtam!Ugyan azt az iso-t verbatimra megírja de az omegával 50-80% között megáll és hibát jelez.pioneer 111d íróval dolgoztam,legújabb FW-el és fel is ismeri a lemezt.próbáltam img burn-el is ugyan azt produkálta!
Ha tudtok valami megoldást szívesen venném mert jobb lenne az omega lemez ára ugyebár...
Előre is köszi a segítséget!!!

Névtelen írta...

hali!letöltöttem xboxbackup creatorv2.5-öt és van egy kis gondom!amikor letöltöm a torrentet 00-29-rar file van,meg 1-külön!melyiket bontsam ki?3-játékból 2-őt irtam ki a többi nem megy!és az iso-file-t is kibontsam vagy az maradjon tömörítve?HELP Emil:szikra27@gmail.com,tel:06203175215 kérlek segítsetek előre is köszönöm Krissz

Sebők Csaba írta...

Nem tudom,hogy a 111D mennyire jó választás az Omega lemezekhez. Én 115D-t használtam,és kb.30 lemezre jutott egy rontott.

Unknown írta...

Szia Köszi sokat segítettél de játékot honnan szedjek le mert thepiratebay.org on nincsenek seedek és az gáz.előre is köszi

Sebők Csaba írta...

Szia!
Vannak regisztrálás nélküli torrent oldalak,de a torrent kliensed is tud keresni,ha a keresőjébe beírod azt,amit le szeretnél tölteni. Nagy segítség lehet a torrentezésben(és ott is találsz tracker-eket),ez az oldal: http://utorrent.hu/. Itt sok okosságot is találsz.
Regisztráció nélküli elfogadható tracker még : http://www.torrentreactor.net/sections.php?id=262
Persze vannak regisztrációhoz kötött,ill.meghívásos rendszerű tracker-ek is,amiken sok játék van. Én az Ncore-t,és a Majomparádét használom.
Remélem tudtam segíteni!
Üdv!

Unknown írta...

Szia utorrentet használlok ncore on nem de a majomparádén fentvagyok de ott is alig jön a játék valószínüleg a routerem a szar.

Unknown írta...

Továbbá a kiírt játékot dvd ként ismeri fel az xboxom mitlehet ezzel csinállni előre is köszi.

Sebők Csaba írta...

Valószínű,nem megfelelő a géped firmware-e. Az ImgBurn segítségével írj egy ún. Activate-iso lemezt(természetesen DL lemezre)(a progit pedig le tudod tölteni a netről), és a játék indítása előtt tedd a gépbe. Ha megjelent a felirat,vedd ki,játék be,és go. Vagy újra kell Flash-elni a gépet,de az is lehet,hogy elég neki egy update is.
Az nem biztos,hogy a router-ed a rossz. Menj fel a "Magyar utorret" oldalra,ott sok okosság van a torrentezésről,és a beállításokról.

Névtelen írta...

Szia! Nekem olyan problémám lenne, hogy letöltöttem egy játékot, kicsomagoltam ahogy kell, de iso fájlt nem találtam benne, vagyis van egy rar fájl, iso néven, de ha kicsomagolom, csak egy " $system Update, VideoTS, és egy AudioTS"mappát kapok. Mit csináljak? Válaszod előre is köszi.

Jani

Sebők Csaba írta...

Szia!
Szerintem a letöltött játék a hibás(rosszul töltötték fel). De esetleg próbáld meg,hogy készíts egyet(Pl.:ImgBurn->Lemezkép készítése fájlokból/Mappákból)a"rar"fájlodból.

Névtelen írta...

tudna nekem valaki a majomparádéra meghivót küldeni?
szeredi@msn.com
elöre is köszi.

Unknown írta...

szia.lg dvd irom van GSA-H55N
a lemez az TDK DVD+R DL es esz irja ki:
ACTION:reserve track
sense error:5/24/00
invalid field in CDB
CDB:reserve track
0x53 00 00 00 00 00 38 6c1f 00.
segitseget elfogadok.koszi
(lacikopec@citromail.hu)vagy ide.

Névtelen írta...

Nekem a start gomb nem rajzolódok ki. Miért?

Névtelen írta...

szia!
nagyon jó amit írtál. én egy fekete xbox-ot szeretnék amire azt írják h "hallkabb" arra is működik ez az írási mód? és más oldalon pedig direkt kiemelik a dvd kiterjesztésű fájlt. most akkor h van ez?

Névtelen írta...

szia!
nem kell a játékot patchelni?

Sebők Csaba írta...

Szia!
Nem tudom biztosra,de szerintem az új boxokon is működnie kell az ezzel írt játékoknak. A dvd fájl,csak azokhoz az író programokhoz kell,amik az alapján találják meg az ISO-t (PL.:ImgBurn).

Sebők Csaba írta...

Szia!
Patchelni csak akkor kell a játékokat,ha nincs a játéknak megfelelő update,ill.firmware a gépeden.

Névtelen írta...

SZIA!
és én azt honnan fogom tudni?

Névtelen írta...

Szia én a minap hallotam egy olyat hogy a pl.7.2GB-os játékot valahogyan letömörítik és a sima dvdre is kilehet írni amit visz is az xbox360 ezt szeretném énis csinálni de nem tudok se progit szerezni se leírás lécci segíts ha tudsz. Köszi.

Névtelen írta...

szia. csak annyit szeretnék kérdezni, hogy csak pluszR-es lemezre lehet játékot kiírni vagy lehet minuszR-es lemezre is? válaszod előre is köszönöm

thebraveone írta...

Szia Csaba!
Mindent úgy csináltam ahogyan írtad ,letöltöttem,kibontottam az iso -t a creatorral dl-re írtam ,és amikor beraktam az xbox-ba akkor ezt írta ki
To play this disc,put it in an xbox 360 console.
Kérlek segíts,hogy ez most mi,mi a baj,mit csináljak? Köszönöm,egy anyuka

Sebők Csaba írta...

Szia!
Próbáld máshonnan letölteni,mert ilyenkor nem játékként,hanem sima média lemezként ismeri fel(persze,ha mindent jól csináltál,és miért is ne...:)).

Petter írta...

Üdv!
Nekem annyi lenne a kérdésem, hogy ezzel a módszerrel a legújabb játékokat is ki lehet írni? (forza4, modern warfare3, battlefield 3)

Névtelen írta...

szia
nekem egy olyankérdésem lenne hogy az ujjabb játékokat hogy irjam ki mert minden azt irja ki hogy nem elég a lemez nincs elég hel . Ha meg túl irom vagy a lemez végéig irom akkor nem játsza le a gép mit tegyek van vmi ötleted? előre is köszi

Névtelen írta...

csáó!

"nekem egy olyankérdésem lenne hogy az ujjabb játékokat hogy irjam ki mert minden azt irja ki hogy nem elég a lemez nincs elég hel . Ha meg túl irom vagy a lemez végéig irom akkor nem játsza le a gép mit tegyek van vmi ötleted? előre is köszi"

Ugyan ez lenne a problémám! :S
Erre tudtok valami megoldást?

tonyrulez írta...

Szia!
Nem köntörfalazok, még meg se vettem az xBox Slimemet, de szeretném tudni, hogy működne-e ez nálam. Dell Vostro 1015 laptopom van, tud írni kétrétegű lemezt, de most ez a firmware kell hozzá, vagy sem? xbox360iso.com-ról tölteném le a játékot, tehát iso-t ezzel kiírom és kész? Mert olvastam más leírásokat is játék kiírásáról, de ott mindig mondták, hogy kell a .DVD file, meg bele kell írni a rétegtörést, neg satöbbi. Mostmár tényleg ilyen egyszerű lenne?

Névtelen írta...

ezekre a DVD lemezekre felfér a GTA IV?

Névtelen írta...

Szia ! LG írom van nem tud om ez mennyire jó a feladatra de az elején is kiírt több hibát egy előugró ablakon majd a következőket írta miután megkezdte írni :
Action: WriteSectors
Sense Error: 5 / 21 / 02
INVALID ADDRESS FOR WRITE
CDB: WRITE(10)
0x2A 00 00 00 01 80 00 00 10 00

Az íróval lehet a gond ? előre is köszi :)

Laci írta...

Sziasztok. Tudnátok nekem segiteni itt semilyen dvd, vagy iso fájlt sem talál, illetve találok.

Névtelen írta...

Szia, sziasztok. Keresgéltem az Interneten mindenütt, vajon hogy lehet Xbox360-ra játékot kiírni. Csoda történt, megtaláltam a legegyszerűbb és legkézenfekvőbb megoldást: Ezt a blogot. Kipróbáltam mindent a leírtak szerint, és láss csodát minden jó lett, és nem lett semmi ERROR. Köszönettel tartozok ezért az oldal létrehozójának Sebők Csabának. Köszönöm szépen! :D

csonó írta...

hát nekem nem jó!!! ba akarom tallózni a játékot de nem látja pedig isoba van letöltve!!!
miért?

takopeter77 írta...

Tudnál nekem segiteni az új játékok kiirásában.
Gondolok itt a Battlefield.3 Forza.Motorsport.4 vagy Call Of Duty Modern Warfare 3-ra.
Ezeknak a mérete nagyobb de te ezt biztossan tudod.
Párszor probáltam de kuka lett belöle.

norbert360 írta...

Tisztel sebök csaba én most brobálok meg egyet kiirni az ön modszerével,:)

vettem egy verbatim dvd+r dl dvd-ét

és letöltötem a gta 4-et pal xbox 360 játékot, és akkor a dvd file nem kell? és kell abgx360 használnom? vagy nem?

Névtelen írta...

Szia, nagyon köszi a leírást és a progit tuti jó. Nekem át kell állítani a WRITE funkciónál X BOX 360-ra mert másképp hiba üzenet jön. Köszi még egyszer!!!!!

Névtelen írta...

Helló
TDK lemezeim voltak! mind a tízet elrontotta. A 8.5 GB s lemezre miért írja ki hogy csak 7.9 GB fér rá a játék meg 8.7 GB lehet ezért rontja el a z írást.

Névtelen írta...

Sziasztok azt szeretném kérdezni tőletek hogy miért nem megy nálam az Xbox Backup Creator ?...2.8 és 2.9 akárhonann töltöm le, ezt a hibaüzenetet írja ki:(gondolom a gépemmel van vmi, Dell Inspiron N5110 15R)
"Run time error 339
Componenet MSCOMCTL. or one its dependancies not correctly registered:a file is missing or invalid

köszönöm

Gall Endre írta...

LG DvD iroval fogok tudni jatekokat irni ?

Névtelen írta...

helo
az mitől lehet hogy leszedem az xbox backup creator v 2.9-et és nem indul el a laptopomon?

Névtelen írta...

Helló!
Nekem olyan kérdésem lenne hogy edig imgburn-el írtam de (pl. call of duty modern warfare 3-nál) azt írja ki hogy nem fér rá a lemezre. Ezt meg lehet oldani XBOX BACKUP CREATOR vagy inkább adjam fel ?

Névtelen írta...

Akinek nem indul el a program error miatt az frissítse a firware-t és menni fog nekem is ez volt a gond utána megírtam életem első játékát tökéletesen.kösz a létrehozónak!

Névtelen írta...

Mit tudok csinálni, ha a letöltött játékon belül csak "fájl" nevezetű fájlokat találok. Ha rákattolok kiírja, hogy válasszam ki melyik progival nyissam meg.

Névtelen írta...

Data 0000, Data 0001 néven kaptam a letöltött fájlokat. Nem tudom mivel megnyitni! HELP!

Anda írta...

Névtelen, aki a Data000 file-okat említetted: nem egy teljes formátumú játékot töltöttél le, hanem egy úgynevezett GOD játékot, ami ISO-ból lett "lerövidítve", kiszedték belőle a "sallangokat".
Sajnos még én is keresem a megoldást, hogy az ilyen játékokat milyen programmal és hogy lehet kiírni, hogy fusson is az xbox-on... :(

Danniel írta...

Szabolcs! Nem működik ez sima xboxxal, ugyanis annál sokkal egyszerűbb a helyzet.
Nézd meg ezt a linket: http://www.xboxklub.hu/xbox_classic_backup_iso_kiirasa_dvd_decrypter_segitsegevel

Névtelen írta...

Sziasztok! Írtam imgburnel játékot és minden ok volt, de a 5. sikeres írás után nem tudtam többet írni, àllandòan valami internetcímet ír ki a boxom ha beleteszem a lemezt. már a levesben van kb 4 lemezem. ja meg a 8,1 gb-os játékot nem ìrja végig, még túlírással sem! valami ötlet?? Màr nem találok megoldást neten sem!

Unknown írta...

Heló nekem egy olyan kérdésem lenne h amikor ezt a progit megnyitom akkor nemkell semmitse beállítani,patchalni se kell elötte a játékot? megvan olyan h xbox iso type ottse kell xbox360-ra beállítani?meg image tools-nál sem! köszi a választ! Ádám

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Nekem kiirta , hogy Sense Error ez miért van? Már próbáltam mindenhogyan irni de nem sikerül!! XBOX360 Slim-em van és már 3 dvd-t elrontottam Maxel 8.5 gb dvd-re irom Asus X54H-s laptoppal de nem sikerül :( Segíts!

Zolee írta...

Sok sok keresgélés után örültem, hogy találtam végre egy oldalt, ahol ilyen egyszerűen le van írva, hogy hogyan kell kiírni az xbox360 játékokat. aztán rá kellett jönnöm, hogy ez nem oké. omega lemezt vettem és ezt az xbox backup creatort használtam, de a program elég furcsán viselkedett és bár 2,4x-re állítottam az írást azt írta, hogy 0x-el ír, vagyis nem ír... ennek ellenére valamit írt a lemezre, ami ugye egyértelműen kukába került. sajnos ez volt az utolsó próbálkozásom. majd spórolok aztán veszek eredeti játékot, mert az embernek tényleg elmegy a kedve az egésztől, hogy soha sem sikerül kiírnia egy játékot. további szép napot!

Unknown írta...

Sziasztok!

Megvettem az Omega lemezt működik is minden játék amit kiirtam.Csak egy problémám lenne.Rá van irva hogy 8.5GB-os és amikor megnyitom az Xbox Backup creatort és azt irja hogy csak 7.96GB fér rá.Emiatt nem férnek rá a 8.14GB-os játékok.Ilyenkor mi a teendő?légyszives segítsetek!!

Márkó

Névtelen írta...

üdv.
ez mitől lehet:

Starting write process...
Reading Volume Descriptor
Mode Parameter = Xbox 360
Checking Stealth Compatibility
Xbox 360 SS Validation failed
Cancelling to do Stealth Check Failure
Feeder.LoadFiles() Failed
Getting media info [F]
Media Type: Not Present
Write failed
Getting media info [F]
Disk Book Type: DVD+R DL
Media Type: DVD+R DL (Blank, Manufactured by MKM)
Bytes Available: 7,96 GB (8 547 991 552 bytes)
Starting write process...
Reading Volume Descriptor
Mode Parameter = Xbox 360
Checking Stealth Compatibility
Xbox 360 SS Validation failed
Cancelling to do Stealth Check Failure
Feeder.LoadFiles() Failed
Getting media info [F]
Media Type: Not Present
Write failed

Névtelen írta...

Attila írta...

igazán sokat segítettél mindent kiírtam és összesen 159 játékot írtam ki és nagyon örülök hogy tudok az Xbox 360-nal játszani :))köszönöm :)

Unknown írta...

Nagyon köszönöm!! :) Végre valaki aki nem kínaiúl magyarázza el a dolgokat! :) Tényleg nagyon sokat segítettél!! :)

Unknown írta...

Nagyon köszönöm!! :) Végre valaki aki nem kínaiúl magyarázza el a dolgokat! :) Tényleg nagyon sokat segítettél!! :)

Unknown írta...

helló letöltöttem 1 xbox backup creatort és nem akarja megnyitni ezt írja ki: run time error _:339

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Letöltöttem énis a DVD meghajtómhoz megfelelő firmware-t de úgyan úgy azt a hibát írja ki a xbox backup program :S:S
valaki tudna segíteni?

Névtelen írta...

SZia!
Arra lennék kiváncsi:
HA leszedek torrentről 1 XBOX360 játéko és kiirom akkor az megy olyan XBOX360-on is ami nincs megflesselve?
És a LIVEn lehet vele játszani??

Névtelen írta...

ez megvan, de pl ha egy gta 5-öt akarok írni cd-re? 8 gb ugye a dvd.. viszont a játék 16 giga. akkor azt hogy?

Dóri írta...

Helló! Olyan kérdésem lenne, hogy meg kell-e bütykölni a konzolt hozzá, vagy elfogadja "eredetinek" a kiírt játékot?

Névtelen írta...

szia, egy kérdés..mit tudok tenni ha épphogy nem fér a lemezre egy játék? Lehet valahogy picit csökkenteni a méretét? Köszi

Névtelen írta...

Hello!

Segítséget szeretnék kérni. Nincs Xbox-om és nem is értek hozzá. De egy barátomnak szeretnék Xbox360-ra játékot írni. De olyan gondom akadt, hogy a tömörített.iso 8.14 GB túl nagy. És az nfo szerint DVD9 lemezen volt. De annak a mérete is korlátozott. Az Xbox backup creator se segít, visszadobja. Valaki tudna segíteni? Hogy tudnám kiírni?

Névtelen írta...

Kell hozzá flash vagy valami ?
És nem bannolnak xbox live ról?

Unknown írta...

Szia! Nekem az lenne a gondom, hogy nem egy iso fájl van hanem 2 mappa és 6 fájl, ilyenkor mit csináljak?

rajmi írta...

sziasztok! nekem az lenne a problémám hogy sony nec optiarc ad7530b dvd irom van eddig 5 db cd ment kukába. mindent megcsináltam amit irtak forumokon.
meg van az iso és a dvd image fájl is.
de az iro gondolom a rétegváltásnál 50% edig 80% volt a legtöbb amig eljutott! utána az iro recseg ropog, és kiteszi az i/o hibát.
az iro lenne rosz???
omega freestyle és maxel dvd+r dl rw lemezel probálkozom.
programok: imgburn nero creator.
segitsetek!!

Unknown írta...

Sziasztok hogyan birom letölteni az xbox backup creatort mert azt irja hogy nem fut a gepemen win8.1 előre is köszönöm

Névtelen írta...

Helló! Én letöltöttem az xbox backup creator-t de nem lehet a start-ra kattintani. nem tudom elindítani az írást. Mi van ilyenkor?

Névtelen írta...

Sziasztok!
Nálam is ugyan ez van. Nem jelenik meg a start.....

Névtelen írta...

Sziasztok töltöttem le torrentről xbox360ra játékot de god-ost kiterjesztés nélküli fájlok vannak benne meg ilyesmi mappák(5538D235, 000000000,00D32000). ki tudnám írni azt lemezre vagy az pendrivera való? Nekem nem csippelt a boxom és nem tudom tesztelni akihez menne a játék annak viszi a másolt LEMEZT PENDRIVE-ra maslolva pedig nem lát játékot az xboxom